• ОШ ''Петар Петровић Његош'' 21460 Врбас, Палих бораца 34
  • 021 707 170
  • 021 707 966
  • osppnjegos@mts.rs
logo_160621logo_160621logo_160621logo_160621
  • Насловна
  • О нама
    • Историјат
    • Запослени
    • Органи школе
    • Тимови
    • Опремљеност школе
    • Продужени боравак
    • Једносменски обогаћени рад
    • Ученик генерације
    • Ученички парламент
  • Документи
    • Статут школе
    • Правилници
    • Развојни план
    • Годишњи план
    • Годишњи извештај
  • Актуелности
  • Успеси ученика
    • Такмичења
    • Конкурси
    • Ваннаставне активности
  • Наша школа у медијима
  • Галерија
    • 2021
  • Контакт

Србија у ритму Европе

  • Насловна
  • Актуелности
  • Србија у ритму Европе
Писмо министра ученицима осмог разреда
22. јуна 2021.
Свечани пријем првака
25. августа 2021.
17. августа 2021.

Једна од највећих музичких манифестација у региону, „Србија у ритму Европе“, намењена је деци основних и средњих школа, са циљем очувања и развијања младих талената у Србији, али и промоције интеркултуралности, толеранције и поштовања различитости.

На овогодишњем фестивалу „Србија у ритму Европе“ општину Врбас представљаће Ива Милићевић и Маша и Јана Аврамов, одлучили су организатори једног од најпопуларнијих такмичења за младе. Јана и Маша Аврамов су ученице наше школе. Младе Врбашанке певаће на турском језику и представљати Турску, као што је то било и на једном од првих фестивала. Сарадња општине Врбас и Амбасаде Турске кроз фестивал „Србија у ритму Европе“, већ је резултирала успостављањем снажних пријатељских односа и изградњом игралишта за децу са посебним потребама крај аутобуске станице у Врбасу.

Желимо нашим представницама успех на предстојећем такмичењу.

Дели
0
уредник
уредник

Повезани текстови

25. септембра 2023.

Потписивање уговра о донацији два мБот робота


Опширније
22. септембра 2023.

Безбедност у саобраћају


Опширније
21. септембра 2023.

Међународни дан мира


Опширније
© 2021 ОШ Петар Петровић Његош Врбас - Сва права задржана.
  • No translations available for this page